I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 29, 2011

keliru

hye...lama xupdate bl0g..actly bz la..dgn final exam..huhuhu..now da bebas dri exam..tgh cuti,,n akn smbg new sem..hope evthng will be fine,,,
ak just nk k0ngsi cerita..ari nie ak dpt motivtor 2 org..die byk nasihat kat ak..n sllu ad dgn ak ble ak sdey n ssh..di fham ak..n ak past smpai ble2 ak xkn lpe ayt die..die umpama tkang tilik..ahli njum pak belalng..hahhaa..

sebab ko sendiri pon tak pasti ko trima die sebab apa

betol???

ko sebenarnya nak lari dari mslh

ko mana sedar apa ko buat

ko rasa tu jalan terbaikk untuk diri ko nak bla dari ex ko

betol??

dengan harapan ko dpt lupakan dia

kebetulan pulak z mintak couple

so kat situ ko ada alasan kenapa ko tak leh kembali kat ex ko

betol??


mmg bt0l ap yg die ckp..tp 2 hnye la pd awl..ak da cbe t0k bkk pintu hati ak t0k z..tp ak taw..die ad sbb yg kuat knape die ckp mcm 2..


sebab ape aku tak penah suka ko dengan z

1: sebab aku tak penah suka cara z layan perempuan

2: sebab aku dah anggap ko segalanya

3: sebab aku rasa belas kasihan kat ko

4: sebab aku nampak kau di tipu

5: sebab aku harap ko dapat berubah

so ko ada otak kan??

dan ko pon bukan budak2

think as matured as you are

jangan lari dari maslh dengan mende2 tu

kelak ko merana

ak akn cbe yg terbaek t0k wat hdup ak bhagia..trime kasih kwn...yg sllu ad di smping ak..dan ak rase xperlu la bcinta..sbb sume nie kte akn jd smkin serabut..study 1st...

No comments:

Post a Comment